2015年10月22日 星期四

中式點心- 山竹牛肉球食譜(Steamed Beef Ball)



我們一家都喜歡飲茶,去食燒賣、生竹牛肉、蝦餃啦。 但成日都唔明點解生竹牛肉點解可以咁"林", 自己試整完之後就估佢地一定放了大量梳打粉和鬆肉粉,今次自己整又想好食,又想口感好,所以都落了一點點梳打粉,雖然未去到酒樓食咁"林", 但起碼健康好多,係中間位攞個平衡啦。


材料 
碎牛肉  300g
碎肥豬肉  40g
腐竹     少許(我買唔到腐竹就粗粗地用枝竹)
蔥        15g
薑蓉    5g
芫茜    20g
馬蹄    5粒
陳皮   少許
生抽   二茶匙
老抽   一茶匙
鹽       1.5茶匙
糖       一湯匙
生粉   二湯匙
麻油   一湯匙
胡椒粉 少許
冰水  少許
梳打粉 1.5g
鹼水  0.5茶匙

步驟:
1.牛肉放少許凍水加入鹽,糖,生抽、老抽、胡椒粉、梳打粉及鹼水拌勻,放入雪櫃醃過夜。

2. 腐竹浸軟後瀝乾水份放上碟。

3. 陳皮浸至軟身去囊洗淨切碎,馬蹄切粒,芫茜、薑及蔥切碎備用。
4. 將醃好的牛肉打約10分鐘至起膠(我放入麵包機打或者手打都得),再加入馬蹄粒、芫茜碎、蔥碎、肥豬肉、薑蓉、麻油、生粉及果皮,再加少許凍水打多5分鐘。


5. 放入雪櫃雪1小時,用手唧出圓球狀。
6. 牛肉球放在墊有腐竹的蒸籠上,用大火隔水蒸8至10分鐘,淋上喼汁。

 
Copy自網絡:
適當的鹼可以使粉狀在受熱分解時,吸收水份,達到良好的黏彈性。 鹼水還有防腐作用、中和酸性等功能。

沒有留言:

張貼留言